Tiden flyger bara fram!!

Helt otroligt vad tiden flyger fram, snart mitten av mars och solen börja vända åter med sin värme:)
Jobbar och trivs så bra med det!
Jobbarkompisarna gör allt=)

Nu i morgon ska jag på min Farfars begravning så det känns gruvsamt men e så glad att han slipper ligga och ha ont ngt mer men skanade och sorgen kommer man ju bära med sig hela livet, för ingen kommer ju kunna fylla hans plats.


Har vart utan sessan nu ett par dagar och kan lova att jag skanar henne och längtar att få snusa på hennes hår och krama o pussa på henne.

Min väg i livet är knagglig och vinglig men det går sakta framåt och mina beslut som jag fattat nu senaste tiden känns så skönt och kommer bereda vägen så den blir mindre knagglig och vinlig.
Jag ÄR stark och har FRAMTIDSHOPP!!

Ne nu ska jag jobba vidare så det blir fika snart å sen jobb fram till lunch å sen ska jag roa mig på bussen ett antal timmar. Har laddat upp med fyra böcker som jag bara längtar att sätta tänderna i HIHI.

Ha det bäst Fläskkotlett!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0