Våren på intågande

Ja i dag är en sån dag som man inte vill sitta inne å jobba:(
Solen skiner så varm och go.

Men här sitter jag vid mitt skrivbord å snorar å nyser

Skulle vilja ligga hemma i sängen å bara vara, men som arbetsflitig myra jag är så släpa jag mig på jobbet i morse, fast största anledning e ju att jag ska på möte vid tre.


MIn älskade lillebror fyllde 20 i helgen och ag kunde inte vara med å fira honom=( men får fira honom i sommar när jag åker hem
-HIPP HIPP HURRA för bästa bror på din 20 årsdag!!

Å snart fyller mitt hjärta 7år. Alltså 7 ÅR?!?!

Ojoj vars har åren gått?!?
men har hittat första presenten åt henne=)

Och sen blir det lite piff till hennes rum


Detta är KÄRLEK

Ha en fortsatt bra dag för det ska jag ha!

Ha det bäst fläskkotlett=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0