Trött....

Är så trött på att folk sticker knivar i ryggen på mig. Och varför är det jag som sitter här med tårarna forsandes längs kinderna?!?!?!?!?


Är det kul att kasta skit  på andra så man slipper sin egen smärta och skitliv???
Ne det anser inte jag och just nu e jag extremt känslig och sårbar så det här kändes långt in mig och jag uppskattar det verkligen inte!!
Skämmes utav bara den ska dom gör men tyvärr så gör dom väl inte en s det heller!

Tur man vet vem ens äkta vänner är!!!

ska bli så skönt att få rensa skallen i morgon och omge mig dem som ger mig sinnesro och trygghet!

Ne nu ska jag gå och lägga mig å ha en bättre morgondag!

God Natt


Kommentarer
Postat av: gella

Det låter klokt -omge sig med dem som ger dig sinnesro och trygghet! Sedan är det inte alltid lätt att inte bry sig om dem som sårar, men försöka kan man i alla fall!

2010-09-12 @ 08:54:23
URL: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0