Snurrig tid.....

Veckorna rullar på, ibland känns det som allt står stilla med så händer det ngt som får allt att snurra till i expressfart.
Helgen som varit ha var himla stormande, ångestfylld, tårfylld och förvirrande.
Men all löser sig nog till det bästa...

Skolan rullar på och jag tycker det fortfarande e lika kul=)
Men det e mycket som ska läras in och förhoppningsvis fastna någonstans i hjärnbanken.

Har ett spännande enskilt arbete framför mig i Naturkunskapen.
Under ett dygn får jag bara äta Godis och dricka läsk.
Risken är att jag kommer bli så sjuk men kan ju vara bra om jag aldrig vill ta en godis i min mun igen=) eller dricka en läsk för gud vet att jag ha problem att sluta med det.
så jag tänkte under det dygnet föra bilddagbok över det hela så jag lägger upp det här sen får ni som läser ngt skoj att se hahaha
Blev sura miner till tusen när Nova hörde min uppgift, jag vill ju oxå mamma!
Varför får inte jag såna läxor BUHU!
Kanske nyttigt för henne att se hur man mår när man bara lever på godis och att det inte e så hälsosamt.


Och i dag är det bara 12 dagar kvar tills jag går in på sista året innan man fyller vuxen,  känns konstigt att snart e det min tur att fylla 30!!!!
Minns hur man själv såg på dem som var 30 när man var 16-17.
Och nu e man snart där själv å känner sig inte alls så som man trodde de gjorde på den tiden haha

Känner mig lika patetisk som när jag var 15 18 20år så jag undrar om det är så där magiskt att kliva in i denna ålder, ha svårt att tro det...

Ne nu e det dags att slänga i sig ngn frukost in i dushen å sen hoppa på bussen till skolan och ha Naturkunskap.

Sen ska dagen spenderas här hemma med snabeldraken, dammtrasan och försöka få till ett hem.
Har tyvärr vart lat ett par dagar


Ha en underbar dag!!


Kommentarer
Postat av: gella

Blir spännande att höra hur du mår efter experimentet! Är inte direkt avis... ;)

2010-09-08 @ 21:22:11
URL: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0