Drömmar

Det har jag insett att jag har efter kvällens film med gänget!
Vill få känna samma kärlek och få samma kärlek tillbaka som de i filmen.
Slippa fundera på vad tänker han, känner han samma sak som jag som jag känner för honom?
Samma kärlek ser jag mellan andra och blir varm inombords men samtidigt så hugger det till i mig av sorg, veta att jag aldrig fått uppleva den känslan som de har. Jag vet att det inte är en dans på rosor och man måste underhålla och vårda kärleken. Men jag vill ha ngn att växa med och kunna sitta där om 30 40 50 år och känna att vad jag älskar denna människa för att vi har fått leva alla dessa år tillsammans och genom levt mot och medgångar sorg och glädje, sjukdomar och hälsa jag hela baletten!!


Ne nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på en drömlösnatt för drömmarna just nu e inte så roliga:S
Men hoppas ni där som läser har en underbar helg

Kram kram


Kommentarer
Postat av: gella

Mmm förstår känslan... Men vem vet, en dag står du kanske där med din livskamrat! Och så länge har du ju en underbar dotter! :) Och dessutom har du en omsorgsfull Far som vill ditt bästa -kasta dina bördor på honom, låt Honom få veta alla dina önskningar! Då blir det Hans problem. ;) Ses i em! :D

2010-09-18 @ 11:16:22
URL: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0