Bästa helgen på länge!

Helgen har fortlöpt men den kommer vårdas ömt i mitt minne!

igår var jag på mammagrupp, ett gäng mammor som träffas två gånger per år från kyrkan!
Många härliga skratt och intressanta samtalsämnen!
är så glad att jag fått lära känna och umgås med såna underbara människor!
Ni e toppen tjejer!

sen när jag kom hem så starta jag med smörgåstårtfix.
Kom i säng efter tolv och somna nog ganska omedelbart.
Och söndagen ha jag städa fixa tårtor och haft Familjen sundströms på kalas=)
Tack så mycket Johanna och Samuel!
Ni e ovärdeliga!
 och nu ska det mysas med gänget! Lovley!
Ha även hunnit med att rösta, för första gången!
Så nu ha jag sagt min mening men vad som sen sker det e utanför mitt bord.

Kärlek till alla runt mig och ni som är långt bort
Saknar min gamilj grymt mycket denna dag. Känns konstigt att fira min födelsedag utan dom.


Fått många fina  presenter oxå så jag måste ha vart snäll i år hihi

Ne nu ska jag koka lite kaffe och umgås!

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0