Är så lycklig i mig just nu....

Har en sån bubblande livsglädje som pyr i mig, visst att vissa stunder kan jag känna mig långt under isen men så kan en tanke eller ngt annat slå mig och jag får så det känns som sockerdricka i mig.

Har svårt att sitta still och vill skutta å skrika högt så alla vet hur jag känner det...
Vet inte varifrån det kommer heller eftersom mycket e mörkt och tungt i livet just nu.

Har fått kliva av skolan pga av vissa orsaker.
Vet inte vad jag ska hitta på just nu
Men vet att jag vill ha ett JOBB!! och ska ta tag i det så fort som bara den
för vägrar sitta hemma och rulla tummarna.

Men nu till ngt annat.

På fredag ska jag få vara bara jag och njuta av helgen=)
Tack älskade M och M för det!!

E kluven som få om jag ska gå ut på fredagen här för jag vill ju som hinna umgås med en speciell när jag har möjlighet
Men vill ju oxå vara i Umeå med vännen.
Sen på Lördag så är det Oktoberfest som gäller, ska bli skoj med lite temafest, bilder kommer I promise!!!!=)

Och sen hem och hämta stumpan å ha mys hela söndagen!

Har ett dilemma som vanligt....
Vad är det för regler som gäller när man dejtar ngn? eller gör vi det? eller är vi bara "vänner"
Och när kan man fråga h*n åt vilket håll det pekar???
För jag vill som veta så man vet hur man ska tänka och känna....

Jaja förvirrad som en kokosnöt:P

Aja men nass nass på er alla hittar hit!!
Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0