Så sjukt förvirrande!!!

Förstår mig inte på mig själv just nu!

Varför har jag alla dessa saker snurrande nu när det äntligen börjat vända för mig.


Blir äcklad arg ilsken irreterad ledsen för minsta lilla
Lust att dunka huvudet i väggen för att få detta att försvinna
vill se världen genom rosafärgade glas just nu


Vill inte umgås med ngn
vill bara sitta i min soffa under täcket å inte göra ngt
Läsa Läsa Läsa
Blir arg och kastar boken ibland för att jag inte förstår vad det jag nyss läst betyder nä'sta bit jag läser får tårarna att rinna för de träffar mitt innersta

Tror verkligen att nästa veckas ensamma tid e det jag behöver bara fokusera på mig och inget annat
slippa alla dagliga måsten

Kommer fokusera på jobbet och mig!

ta långa kvällspromenader
komma hem sent


letar lägenhet för fulla muggar
tror jag kommer må bättre av att komma närmare stan
slippa att vara så ensam
kunna börja delta i saker som man fått avstå för avståndet
närmare att storhandla


äh nu ha jag skrivit av mig för i kväll!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0