Min älskade dotter!!






Kan man annat än älska denna bild?!?!?

Har vart hemma på besök och umgåtts med mamma, min syster och mosters gofisar!

Min syster som ar tagit detta kort på Nova.
Hon lyckas alltid få till pangkorten!
Och vart så glad att få kort på mig och gumman tillsammans som jag beställt förstoringar på =)

Just nu sitter jag och försöker att få alla tankar att lämna huvudet så jag får sova men jag vet att jag kommer vara vaken ett par timmar i natt för att jag inte kan få hjärtat att slå lugnare och knuten i magen att släppa.

I morgon så ska Nova till tandkirugin och sövas och få sina tänder lagade, och det känns jätte skönt att de har tagit hennes rädsla på allvar efter det som hände sist hon skulle laga ett hål. Plus att hon ska få gå i typ terapi hos sin tandläkare här i Skelleftehamn efter lagning av tänder.

Men till saken hör att jag som mamma har tusen tankar och tänk om i huvudet just nu.
Visst är det en pice of cake att sövas men hon har aldrig blivit det förr och TÄNK om det skulle hända ngt?!?!
Plus att jag själv har sån fruktansvärd Tandläkarskräck så det e en pärs för mig att bara sätta min fot där själv men som förälder så biter man ihop och håller det i schak när man går dit med sitt barn.

Men att veta att man bara får vara med tills hon e sövd och sen får man vänta och oroa sig utanför och inte själv ha kontrollen över vad som sker med sitt barn.
Jag kanske låter patetisk men hon är ju det enda jag har så jag vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände henne något.

Såna här gånger önskar jag av hela mitt hjärta att jag hade någon att dela detta med och som kunde hålla min hand och luta mig emot.
För det e väldigt tufft att ha ansvaret till 100% själv hela tiden att alltid vara stark och den som ska klara av allt detta.

Men jag ber för allt tyget håller att han håller sin hand över henne och skyddar mitt liv när jag inte kan vara med henne!!


God natt och kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh.. jag förstår dig till 100%!!! Jag hade kunnat skriva exakt samma sak själv!!! Jag tänker på er idag!!!



Och du.. bilderna är HELT underbara! Massa kramar!!

2010-10-14 @ 05:42:14
URL: http://danstanten.blogg.se/alvabloggen
Postat av: Johanna Sundström

Du är inte helt ensam. Gud är alltid med och du kan luta dig mot honom. Men jag förstår att du känner dig ensam.

2010-10-14 @ 11:08:16
Postat av: Mattias Ellingsson

Hoppas det gick bra!

2010-10-15 @ 00:13:54
URL: http://www.grizzlyfirez.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0