Månen

Ligger här i mörkret och ser månens ljus sila in genom fönstret
Sätter mig upp och tittar ut och upp mot himlen
ser månen glöda stor och vit och strax under blinkar du min stjärna som jag följer på kvällarna
Du som är min stjärna som ger tröst när jag är ledsen
Som ger mig ro i min själ när mörka tankar hopar sig inom mig
Som ger mig trygghet när jga är rädd
Du lyser med så styrka att jag vet att jag kommer klara mig
som får mig att tro på mig själv
Kan bli älskad för den jag är
Jag sänder mina innersta tankar och önskningar till dig och jag vet dom vilar tryggt hos dig
Och den dag det e dags för mig att lämna jorden så är det genom dig jag kommer passera till himlen!








Just nu är det en tung period för mig
Saker som sker som jag inte riktigt har kontroll över
speciellt kvällar och nätterna e jobbigast när gumman sover och jag blir ensam
men vet att detta e den tyngsta delen på året av olika anledningar
Men så länge jag jobbar på och står emot så vet jag att jag kommer ur detta med rak rygg
Men det e ensamheten som äter upp mig innefrån....

Ne nu ska jag krypa ner hos gumman som ligger o snarkar för fullt

natt natt


Kommentarer
Postat av: Therese

Massa massa kramar! Vet du.. du kan alltid ringa mig om du vill/behöver. Oavsett tid på dygnet!

2010-10-20 @ 22:21:06
URL: http://danstanten.blogg.se/alvabloggen
Postat av: Mattias Ellingsson

Samma här... Ha det bra! Tänker på er!

2010-10-21 @ 00:00:54
URL: http://www.grizzlyfirez.se/
Postat av: gella

Tänk på att du är aldrig ensam. Det finns en som bär. Har du hört om dikten/berättelsen om fotspår i sanden? Googlade fram en länk på den och ordinerar dig att läsa. ;) http://home.swipnet.se/milla_jo/fotspri.htm



Du är aldrig ensam -det finns en som bär dig när det är tungt! En som alltid har TOTAL kontroll så att vi inte behöver ha det. Skönt va! :)

2010-10-21 @ 14:27:42
URL: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0