Känner mig....

Ja jag vet inte riktigt..
Men det e mycket som rusar runt inom mig
Ilska sorg uppgivenhet hopp tro
men det som är så SKÖNT är att jag har en såm styrka inom mig som bubblar som bara den.

Tar ingen skit från någon!
Jag är värdeful och tänker inte ta mer skit nu!!
För vill man inte se alla mina fina och bra sidor utan placerar mig i ett stopp i fickan bra att ha fack så kan ni fara dit det behagar er för i mitt liv har ni inget att hämta!
Tänker inte vara någon som duger ibland!


Även om jag sliter mycket med min ensamhet så tar jag hellre den än få smulor kastade till mig!
Men jag e inte känlokall för de så jag lovar att det e många kvällar tårar runnit!
Såna kvällar saknar jag min familj och mina få men underbara vänner!

Aja sweet dreams


Kommentarer
Postat av: Therese

Känner igen mig!! Och håller med dig! Det är bättre att vara ensam och bara umgås med såna som VERKLIGEN vill umgås med en.. än att krusa och kräla för såna som inte är riktiga vänner! Men du är stark tjejen. Du klarar dig!!! Alltid!!! Fast det är roligare att inte behöva göra det ensam.

2010-10-15 @ 22:42:11
URL: http://danstanten.blogg.se/alvabloggen
Postat av: Mattias Ellingsson

Känns ensamt och tomt ibland kan jag hålla med om...

2010-10-16 @ 00:20:51
URL: http://www.grizzlyfirez.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0