Bubbel och Pirr=)

Helgen har flutit på med barnkalas lördag och söndag plus uppträdande med Vår barnkör "Fullt ös" gick kanon och barnen var SÅ duktiga=)

Hamnade i ett samtal i natt med en nära vän och när vi la på var klockan 02.00 *OOOPPPS*
Jag skulle ju bara kliva upp kvart i sju i dag haha
 Men tog mig upp och fick iväg Nova till bussen i tid och
sen hem å göra mig själv klar för en heldag på AF.

Det var pirrigt att göra ngt som man aldrig gjort men oj vilken kick det var för jag fick inte bara en utan FEM interjuver inbokade:)

så i morgon ska jag storstäda här hemma å tvätta och sen göra ngt som jag inte gjort på sex år nämligen gå på bio.
och det blir premiär för mig och nova med för den delen, hon hart vart på bio innan men aldrig med mig

Sen består veckan av interjuver och fix inför lov för Nova
Hon åker ner till sin pappa på söndag och blir borta i en vecka

Lite om vår vecka!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan å bara vara

Ha en underbar kväll!

Kram


Kommentarer
Postat av: gella

Lycka till med alla intervjuer!! Och tack för igår! :)

2010-10-25 @ 21:03:21
URL: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0