snurr burr och galenskap


Saknar mitt troll men NJUTER av att bara få andas, ströva och ge mig hän i mig själv!



Gjort andra dagen på jobbet och tycker det e kul utmanande och lärorikt!
Och skönt att vara trött på kvällarna igen.

Bett mig i läppen precis på höger kant och eftersom det blev en knöl av det så har jag bitit upprepade gånger så tills slut blev det en blåsa och sen ett sår å så har jag gått över en vecka och haft ont och svurit över detta. Så efter att vaknat upprepade gånger i natt av smärta så fick jag nog och gick på Apoteket efter jobbet för att se vad de kunde hitta på som kunde hjälpa mig. Blev visa en liten förpackning som kostade HELA 139 kr!!! och så hade de ngn annan för 89:- så jag frågade vilken dom kunde rekomendera och hon jag prata med peka på den dyraste så klart å sa att den var prövad av personal och den funka verkligen. Jaja tänkte jag in mitt stilla sinne ska bli kul att se om det nu e sant. För man skulle torka rent med en tops och sen ta den andra topsen som hade en röd ring och bryta den och sen stryka med den över såret. Sagt och gjort så var det först inte lätt att göra det sj men skam den som ger sig.  Jag gjorde som det stod i bruksanvisningen MEn när jag strök med topsen som man brutit så skrek jag ut!!!!

För SÅ sjuk smärta ha jag aldrig vart med och smaka skit gjorde de oxå!!!
När jag strukit på hela området så skulle man skölja munnen väl och sen så fortsatte jag och läsa på papperet, ska inte användas av personer som e känsliga mot svavel... SVAVEL?!?!?! inte konstigt att det kändes som någon sköt en raket i huvudet på mig MEN till saken hör att det FUNKA haha. Vet inte om jag kommer rekommendera detta eftersom det var det värsta jag vart med om och att det svider lite och halva läppen e lite svullen och bortdomnad. men jag har inte ont längre iaf:)


I morgon blir det ev ett studiebesök till ett lantbruk i Klutmark så jag får se hur våra produkter används.
Jag trivs sååååå bra på jobbet hihi

Aja nu ska jag krypa i sängen å sova lite:)
På återseende
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0