En underbar dag!!!!!!!

Dagen har tillbringats med älsklingen Max å liten. Mysigt värre:)
Tog en promenad upp på Hörnan å köpte lördagsgodis<3
Sen hem till älskling å mysa ner oss i soffan å kolla på film sen somande jag på soffan med gumman, vakna av att jag höll på att svettas ihjäl sen middag som älsklingen gjorde iordning, Tack!!!
Nu siter jag hemma hos min andra älskling M, love u babe!!!!

saknar min mamma men underbara hon ringde iaf i dag!!! Tur man kan prata via mobilen när man e långt ifrån varann.

Må säga att jag e oerhört tillfredsställd med vissa delar av mitt liv just nu. Nu ska allt annat bara lösa sig!

Åh gumman jag finns alltid för dig när som men det vet du:P
Love my darlings!







Kvällen ska spenderas med älsklingen i soffan å massa underbart mys!!!

Puss å god natt


Tro Hopp Kärlek

p.s tack för presenten hjärtat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0