WHIHO!!!!!

Wow snacka om att idag så bubblar lyckan inom mig!
I går var jag å skrev på kontraktet för min och gummans nya lägenhet.
Det är en trea:D känns lite konstigt att från en två till hus och sen till en stor fin trea haha.
Livet har snurrat ordentligt sen i början av November.
Men nu har jag satt ner fötterna och hoppas det kommer stå still nu ett bra tag framöver.
Så nu blir det att hitta möbler till en hel trea
Nova e helnöjd över sitt rum som har en rosa fondvägg så hon har bestämt att rummet ska gå i rosa
kommer lägga upp före och efter bilder senare


Annars så har veckan kantas av feber täppt näsa och en släng av magsjuka, så nu hoppas jag att jag bara blir bättre!
I kväll blir det Tacos och mys med mina älsklingar!

Skickar tusen tankar till mina vänner runt om i sverige!
Älskar er!!



Är superglad för min första kommentar<3

Man funderar ju på vilka som läser:P

Ha en kanon fredag!




Kommentarer
Postat av: maja

saknar dej hjärtat. älskar dej.

2010-02-13 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0