Trött............

Blir så jävla trött på folk som dissar mig å gumman!
Hon rår inte för att hennes uppväxt bara kantas av mig.
Det e mitt jävla fel att hon saknar vissa förebilder!
Men ska det vara så behöver vi inte er!!!!
Jag har klarat mig alldeles bra i snart sex år och hon har dem som älskar henne för den hon är.
Blir sååååååååååååååå jävla ledsen å arg för att vi ska känna att det e oss det e fel på.

JAG ÄLSKAR MIN DOTTER FÖR ATT HON E DEN HON ÄR!!!!!!
Och kan ni inte hantera det så fine!!!!
Jag kanske ser dum ut men jag e inte döv bara så ni vet!!!!
Finaste flickan i min värld iaf!!!

Kommentarer
Postat av: Kent

Men gud så vacker dotter! <3

Stå på dig, folk är alltid duktiga på att jävlas med andra av olika anledningar, så det är bara att bita ihop och visa att man är mer värd än så.



Fight fire with love :)

2010-02-14 @ 13:00:44
URL: http://creativeinstinct.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0