Magont skratt saknad & smått förvirrad:P

Kvällen har spenderats med M J J &D.
Många skratt och magknip sitter jag med efter att frossat nästan en hel skål chips haha.


Jag har så många funderingar å tankar som snurrar runt.
Saknar så många stunder som vart och hoppas det kommmer nya.
Här kommer några bilder som betyder mycket för mig



Det var tider det haha!

Mamma dina ord värmer och jag längtar tills jag får kramas med dig igen.
Saknaden efter familjen hemma e tung de stunder det känns tyngre, men att veta att ni finns gör mycket!



Har tittat runt på blocket i dag å har hittat diverse saker jag önskar att jag kan skaffa inom en snar framtid:D
Ska bli skönt att få börja från scratch med allt å bara skappa mina och novas minnen från allt.
Fick en önskan av hjärtat i går och får se om jag kan infria den åt henne men det e lika mycket min önskan så det e att fortsätta att leta å kolla runt tills våran tredje familjemedlem kan komma till oss.


Nu ska jag lägga mig å se om jag har lika crazy drömmar i natt som senaste veckans.


Natt Natt



















Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan vännen!



Vad roligt att hitta din blogg, kommer att följa den med spänning =)



Kramar i massor

2010-02-12 @ 14:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0