Förvirrad, sårad, förbannad å ledsen!!!!

Tänk att människor kan såra en så fruktansvärt med ord.
Bara för att jag har en hård yta så det inte syns så KÄNNS det oerhört mycket mer än ni tror!!!!
Jag gör mig inte till för ngn utan vill bli gillad för den jag är och gör ni inte det så skiter jag i det!!!!!!
Jag har de som jag älskar å älskar mig för den jag e
Å DET BETYDER MER ÄN ERAT FÖRBANNADE DRAVEL!!!!
Jag har inte bett om att ni ska älska mig bara kunna acceptera mig för att jag finns!
Som min vän alltid säger " passar inte skon, kliv ur då"



Ahhh orkar inte mera!!!!




De må ju vara ngt gravt fel på mig eftersom vart jag än hamnar så får jag folk som avskyr mig bara för att jag existerar!

Från och med i dag ska jag bara bry mig om de mina å skita i alla andra.
Hoppa å skit så får du randiga ben!!!!

Förlåt för att jag snor dina citat gumman:P

Annars så har jag bara varit, städat, tagit en tur in till stan å fixat lite, fikat med hjärtat å hennes pappa<3

Sen brottats å myst med flickorna!!!


Nu ska jag försöka kolla på film å prata vidare med min älskade hobby psykolog:P


bye bye


Tro hopp kärlek (fast en smula stukad tro och hopp i dag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0