Alla Hjärtansdag....

Gårdagen tillbringades i en grillstuga med vänner barn och hundar.
Underbart skönt att få vara ute å bara vara.
Plus att Barnen njöt som bara den och sen när vi landade hemma så slocknade de på två sekunder.



Natten och dagen har kantats av minnen som poppat upp och tagit sig in i mina drömmar.
Shit 11 år har gått....

Du var min första kärlek och du har alltid funnits i bakhuvudet och sen poppar du upp på facebook när jag sitter och kollar runt. Hjärtat tog ett skutt, trodde inte det var sant att jag satt å tittade på dina underbar ögon igen.
Satt länge å övervägde att skicka vännförfrågan men visste inte om att du mindes mig...
hoppades iaf :D

och turen var med mig HIHI
För jag fick ett svar.....


Finaste starten på denna dag var en puss av Nova som sa älskar dig på alla hjärtansdag mamma.
Sen ut i underbart väder
Förbi lägenheten å skotta av balkongen så det kan rasa ner mera snö haha
Längtar tills första natten när man får krypa ner i sin säng och lyssna in alla nya ljud och lukter


Första gången på år och dar jag fick en present.
Fick underbart god choklad av <3


Är underbart!!!!


Sluter ögonen med ett leende i dag

Puss och godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0