små baciller och ledset öga...

sitter hemma just nu med en kraftig öroninflammation, trasig trumhinna och döv på vänster öra. Det dunkar och tjuter i huvudet så jag blir snart galen.
Känslorna ligger på ytan hela tiden och minsta lilla så kommer tårarna.
Har en sorg inom mig men vet inte varför???

Skulle behöva närhet och någon som jag kan luta mig emot såna här gånger
och att personen inte är här får mig att bara vilja gråta eller rättar sagt jag gör det.

Varför kan jag inte få ha det på en räkmacka någon gång oxå?!?

När är det min tur?

Igår var vi på barnens julfest i kyrkan.
Underbar sång, julspel och kul att träffa människor som lyser upp min vardag


Underbart att det snart e bara en vecka som jag får fara hem och umgås med min älskade familj, LÄNGTAR!!!

Ha en fin avslutning på veckan!


Kommentarer
Postat av: gella

Hoppas det känns bättre nu och att du blir frisk snart... Idag hade jag min sista dag på skolan -saknade din söta tös på Nobelfesten! Hoppas hon inte mår dåligt! Ses /g

2010-12-10 @ 14:55:45
URL: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0